StepUp Schoolin palvelujärjestelmä uudistuu – käyttöönotto myöhästyy
Pitkä kehitystyö on pian saatu päätökseen ja voimme ilolla kertoa, että vuodesta 2009 palvellut asiakaspalvelujärjestelmämme korvautuu uudella, helppokäyttöisemmällä järjestelmällä. Uuden järjestelmän myötä ilmoittautuminen tunneille ja lippujen ostaminen onnistuu myös mobiililaitteilla. Kehitystyön viime metreillä on uudesta järjestelmästä löytynyt vielä parannettavaa, jonka vuoksi käyttöönotto viivästyy aiemmin ilmoitetusta. Tiedotamme tarkemmasta käyttöönottopäivämäärästä sen vahvistuttua.
Salasanat muuttuvat
Jokaisen oppilaan on päivitettävä salasanansa uuteen järjestelmään siirryttäessä. Saat meiltä henkilökohtaisen sähköpostin salasanan uusimiseksi, kun uusi järjestelmä on otettu käyttöön.
Vanhat asiakaskortit toimivat edelleen
StepUp Schoolin vanhat asiakaskortit toimivat edelleen myös uuden järjestelmän kanssa, joten pidä korttisi tallessa! Kadonneen kortin tilalle annetusta uudesta asiakaskortista veloitamme 5 €.
Tuote-ehdot muuttuvat
Uusi järjestelmämme mahdollistaa edelleen monipuoliset lippuvaihtoehdot tanssitunneille, mutta uuden järjestelmän myötä myös osa tuote-ehdoista muuttuu. Sarjalippujen voimassaoloaika pitenee kuuteen (6) kuukauteen, mutta sarjalippujen voimassaoloaikaan lasketaan entisestä poiketen myös kesätuntien aika. Vanhassa järjestelmässä sarjaliputhan olivat voimassa kertojen määristä riippuen joko kaksi (2) tai neljä (4) kuukautta, mutta voimassaoloaika ei kulunut ollenkaan kesätuntien aikana. Sarjalippujen voimassaolo ei kulu edelleenkään viikoittaisten tuntien ollessa tauolla (pyhäpäivät, talviloma ja kesäloma).
Kausimaksualennus muuttuu joustavammaksi. Jatkossa kaikkia kausimaksuja ei tarvitse ostaa samaan aikaan saadakseen kausimaksualennuksen. Uusi kausimaksualennus on 15 % ja se myönnetään oppilaan toisesta kausimaksuostoksesta alkaen, ensimmäinen kausimaksu on aina täysihintainen.
Myös kausimaksun poissaolokorvauskäyntäntö muuttuu joustavammaksi. Jatkossa oppilaan ei tarvitse erikseen varata korvaustuntia toimistolta. Poissaoloa ei myöskään tarvitse enää korvata kuukauden sisällä, kunhan poissaolon korvaa saman kauden aikana. Jatkossa poissaolon voi korvata myös ennen poissaoloa.
Toivomme uuden järjestelmämme helpottavan asiakkaiden asioimista palvelussamme. Pitkästä kehitystyöstä ja huolellisesta valmistelusta huolimatta saattaa näin suuressa projektissa tulla myös pieniä käynnistysvaikeuksia. Mikäli törmäät sellaisiin, niin olethan yhteydessä toimistoomme, jotta saamme mahdolliset virheet tai virhetoiminnot korjaukseen niin pian kuin mahdollista.